close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגשי אירוח – מעבר לכל דמיון

מערכת שורשב סיוון, תשפ25/05/2020

מגשי אירוח הם פתרון מצויין ומיוחד לאירועים בגדלים שונים. תהנו...

תגיות:
צילום: pixabay
אירוח בהחלט יכול להיות חוויה מהנה ובה אנו פוגשים באנשים האהובים עלינו מכול, ומעבירים את הזמן בנעימים יחדיו. אך בואו נדבר לרגע על הפיל שבחדר: המאמץ הרב שמוקדש לבישולים לצורך אירוח טעים ומזמין, יכול לגזול מאתנו לא מעט זמן, ולעתים קרובות גם להותיר אותנו עייפים ותשושים.

אירוח לא חייב להיות כרוך במלאכה כה רבה, ובמאמר הבא נשמח לעניין אתכם בפתרון פשוט, זמין, זול, טעים ונפלא. כאן נשמח לספר לכם על העולם הקולינרי השופע והנפלא של טרנד שהפך כבר מזמן לאורח קבוע בכל מסיבה.

שפע של טעמים בתוך מגשים אישיים
שימו בצד את
צילום: pixabay
הזיכרונות העגומים שנותרו בכם מן השירות הצבאי, אם מעולם לא נעזרתם בקייטרינג של מגשי אירוח קודם לכן, אז הרי שאתם עומדים להיות מופתעים לחלוטין.

בעוד שבעבר, קייטרינג היה מתבסס בעיקרו על דוכני אירוח עם הגשה חמה וניהול שוטף של צוותים דוגמת מלצרים ומגישים, הרי שכיום רבים מעדיפים לוגיסטיקה הרבה יותר פשוטה ולאירועים הרבה יותר קלילים ומזמינים.

התקופה האחרונה ובה נגיף הקורונה שינה לחלוטין את עולם האירועים, נתן דחיפה עצומה לענף אירועי הבוטיק הקטנים, ומגשי אירוח בטעמים שונים לא אחת נחשבים למוצר הפופולרי ביותר כאשר זוגות מחפשים אחר קייטרינג לחתונה קטנה.

מגשי אירוח לירקות פירות
מגשי אירוח יכולים להביא עמם שפע של מטעמים מרעננים לארוחת בוקר או לאירוח ראשוני. היתרון שבמגשי אירוח של פירות וירקות הוא לא רק בהיותם נבחרים בקפידה, שטופים ומוכנים לאכילה, אלא גם בצלחות הנהדר שמביאה עמה חברת הקייטרינג ללקוחותיה.
הפירות והירקות ערוכים ומוכנים למאכל תוך שהם מסודרים בקפידה, ומעוררים את תיאבון המוזמנים עוד לפני שניגשו אל המלאכה.

מגשי אירוח למנות ראשונות ומשניות
קישים קטנים וטעימים, שפע של סלטים ודגים. בשביל כל השפע הקולינרי הזה, אינכם חייבים ללכת למסעדה או לצפות למנות שיוצאות בקפידה ממטבח הומה אדם, רעש והמולה. קייטרינג מגשי האירוח עבר כברת דרך רבה, וכיום הוא מאפשר לנו לבחור בשפע של מנות אירוח ראשונות ומשניות נפלאות ומשביעות.

גם במקרה הזה, הצלחות עובד נהדר, ואינכם צריכים להקפיד על הכנת תפאורה לקראת האורחים. הכול מגיע בצורה יוקרתית וטעימה, והוא מאפשר לכולם ליהנות מחגיגה של טעמים.

מגשי אירוח למנות עיקריות
חברות קייטרינג רבות מאפשרות ללקוחותיהם לבחור בין קייטרינג חלבי לבשרי. מצד אחד אפשר לקבל מגשי אירוח שכוללים בתוכם שפע של בשרים איכותיים ברמות בישול וטיגון משתנות, ונתחים נבחרים.

מן הצד השני, אפשר ליהנות גם מקייטרינג חלבי מזמין וטעים עם שפע של פסטות, פשטידות, לזניות ועוד המון הפתעות קולינריות נוספות.

אם חשבתם שהעולם הקולינרי של מגשי האירוח הוא צר ומצומצם, מומלץ לשקול זאת בשינית. תופתעו לגלות שפע של טעמים שרק ממתינים להתגלות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה